این وبسایت را حمایت می کنم
ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

گوگل پلاس

تصویر ثابت

بزنم یا نزنم ؟

جز توکل بر خدا سرمایه ای در کار نیست / هر که را باشد توکل کار او دشوار نیست

خبرنامه:

کلبه دوستان

گیاه پزشکی

گیاهان زینتی

جملات زیبا


gps ماشین ردیاب

دیلایت فابریک

جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلبه و آدرس koolbe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار بازدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 834
بازدید کل : 40502
تعداد مطالب : 200
تعداد نظرات : 1899
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
بزنم یا نزنم ؟


حرف ها دارم اما ... بزنم یا نزنم ؟

 

با تو ام ! با تو ! خدایا! بزنم یا نزنم ؟

 

همه ی حرف دلم با تو همین است که « دوست ... »

 

چه کنم ؟ حرف دلم را بزنم یا نزنم ؟

 

عهد کردم دگر از قول و غزل دم نزنم

 

زیر قول دلم آیا بزنم یا نزنم ؟

 

گفته بودم که به دریا نزنم دل اما

 

کو دلی تا که به دریا بزنم یا نزنم ؟

 

از ازل تا به ابد پرسش آدم این است :

 

دست بر میوه ی حوا بزنم یا نزنم ؟

 

به گناهی که تماشای گل روی تو بود

 

خار در چشم تمنا بزنم یا نزنم ؟

 

دست بر دست همه عمر در این تردیدم :


بزنم یا نزنم ؟ ها ؟ بزنم یا نزنم ؟

 

 

" شعری ازقیصر امین پور "

 

 


نظرات شما عزیزان:

خودم
ساعت11:08---13 شهريور 1391

خدایا این دلتنگی های ماراهیچ بارانی ارام نمی کند......




فکری کن!!!!




اشک ما طعنه میزند به باران رحمتتت......


mina
ساعت18:27---19 ارديبهشت 1391
$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°


سلام دوست مهربونم ميسي از حضورت يه عالمه خوشحال شدم عزيز

$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°


سلام دوست مهربونم ميسي از حضورت يه عالمه خوشحال شدم عزيز



حسین
ساعت12:33---19 ارديبهشت 1391

در کجا رسم بر این است که عاشق نشوی/ باغبان باشی و دل تنگ شقایق نشوی!!
ممنون از این که به وبلاگ من سرزدید و من رو مورد لطف خود قراردادید.وبلاگ شما هم بسیار عالی و زیباست.
آرزوی بهترین ها


بهاره
ساعت23:08---17 ارديبهشت 1391
گاهي عكسي را ميــــسوزانيم

و گاهي عكسي ما را ميســـــوزاند


arezoo
ساعت9:35---17 ارديبهشت 1391
salam mamnonam duste aziz ke sar zadi
hamishe montazeretam


arezoo
ساعت9:35---17 ارديبهشت 1391
salam mamnonam duste aziz ke sar zadi
hamishe montazeretam


arezoo
ساعت9:34---17 ارديبهشت 1391
در زمینی که ضمیر من و توست
از نخستین دیدار،
هر سخن ، هر رفتار،
دانه هایی ست که می افشانیم
برگ و باری ست که می رویانیم
آب و خورشید و نسیمش « مهر » است .


mina
ساعت23:00---16 ارديبهشت 1391
سلامـــــــــــــــــــــ گلم

Loading… ████▒▒ 10%
Loading… ████▒▒ 20%
Loading… ████▒▒ 30%
Loading… ████▒▒ 40%
Loading… ████▒▒ 50%
Loading… ████▒▒ 60%
Loading… ████▒▒ 70%
Loading… ████▒▒ 80%
Loading… ████▒▒ 90%
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــم!!!!!!!!


لیلا
ساعت20:37---16 ارديبهشت 1391

با تو هستم!
صدای باران را می شنوی،
دانه های باران را لمس می کنی،
سرت را بالا بگیر، روح آبی ات را در فیروزه بیکران آسمان به پرواز در بیاور
و ترنم باران را با تمام وجود لمس کن
تا تــــو بــــــاور کنی کــــه
تنها نیستی...


mina
ساعت14:40---16 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزيز ممنون كه پيشم اومدي وبلاگت محشره عزيز من لينكت كردم تو هم منو بلينك ممنون دوست خوبم
موق باشي



سميه
ساعت11:39---16 ارديبهشت 1391
گاه مي انديشم .....
چندان هم مهم نيست ! اگر هيچ از دنيا نداشته باشم ....
همين مرا بس كه كوچه اي داشته باشم و باران ......!
و دوستاني در زندگي ام كه زلال تر از بارانند ......


ارام گاه دل
ساعت11:10---16 ارديبهشت 1391
راستی تبریک می گم
یک پله بالاتر رفتنتان را
اما...
اما شیرینی یادتان نرود هااا


ارام گاه دل
ساعت11:09---16 ارديبهشت 1391
بزن داداش بزن اما خداییش اروم بو گو فریاد نزن
سایتت مفیده مطالب اموزشی خوبی دتره تبریک می گم
من هم اپ شدم
حضورت دلگرمی است
منتظرتونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 16 ارديبهشت 1391برچسب:"قاصدک ", :: 10:12 :: نويسنده : کلبه



کلبه عشق

این وبسایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

All Rights Reserved For Koolbe.ir
Copy Right 2012

ابزار فيد خوان